divendres, 20 de gener del 2012

TCOOP EVENTS #1 i #3



Aquests dies suposo que actualitzaré més sovint que un cop per setmana, pel tema de les TCOOP. Aniré explicant com van anant les coses en els events que hi participi. De moment em tingut un bon inici! Anem a resumir com han anat aquest dos primers tornejos.

TCOOP-#1: 22$ NL Hold'em (6-max) $200K Gtd. Players 44787 . Finished 32739.

La mà més destacada va ser ja en fase antes. OR desde UTG K9s, paga BB, Flop T99 faig cbet i paga, Turn x faig 2 barrel i paga, river Q em fa allin de cara (ja només li quedava el pot) i pagu, ensenya T9 amb. full Flopejat xd La veritat l'allin de cara no em va molar gaire, però ja m’havia currat les apostes per acabar allin al river i en fi...

La mà de la eliminació va ser fent un resteal amb KJo VS A6o desde BB amb 22 cegas contra un tarat.
La veritat aquest donka no va tenir gaire historia, a penes vaig durar una hora. xD 

TCOOP-#3: $134 NL Hold'em (Kncockout) $250K Gtd. Players 5.561. Finished 21. + $1521.

En general quasi bé totes les mans varen ser Preflop. L'unica mà que vaig jugar postflop va ser un T8s desde BB defensant la cega en un multiway pot. Vaig pillar dobles que vaig acabar foldejan al river contra una raise de l' Open raiser original. El board estava molt carregat y crec que estaba batut un gran % de la vegades. a partir de les 2 primeres hores pràcticament només es jugaba preflop y sempre l'average estava entre 10-20 cegas.

Una mà clau va ser un A8s que vaig allin 7 cegas desde MP vs AKo del BTN. I vaig punxar dobles al flop.xd

I l’ultimà mà va ser SBvsBTN, KQo VS A4s amb 7 cegas i al carrer. Una pena perquè la taula final estava a tocar i els premis ja eren importants. Aquest si  va ser un torneig bastant rodo en línees generals. Gràcies als Sits Turbo m’estic notant molt còmode amb aquestes estructures, tot i que evidentment desitjaria que no fossin tant turbos en certes parts del torneig.

Aquesta tarda a les 16:00 hora espanyola hi ha l'event #6 un $55 NL (6max), desitgeu-me sort. ;)

1 comentari: