diumenge, 8 de gener del 2012

Sit & Go GRINDER

Ja ho tinc tot preparat per començar a treballar, després d'unes festes de Nadal genials, molt familiars i totalment passades de rosca en el tema alimentari. Sort que s'han acabat aquests grans àpats perquè sinó m'hi quedo a mig camí segur. És sorprenent que la nostra ment ens faci pensar que estem passant uns moments difícils com a país, i no obstant, que unes festes com les que acabem de passar demostrin que estem plens de coses materials. En la meva opinió, la humanitat està en el seu millor moment sens dubte i té totes les eines al seu abast per poder transformar aquest món. Esperem que així succeeixi.

Anem al tema poqueril. Després de fer mil plans diferents crec que ja he trobat un pla pels següents mesos que em convenç. Deixo de jugar cash. Les causes són moltes, i començar l'any amb un down de 15 caixes més no hi ha ajudat gaire! xD
Però el més important és que ja no m'ho passo bé jugant i per tant, no té sentit que ho continuï fent. Per sort aquest joc (com la vida) té moltes alternatives, en aquest cas en forma de diferents tipus de joc. Des del primer dia el que m'ha agradat més han set els Sit & Go i els tornejos i encara em pregunto perquè no he intentat mai aquestes modalitats amb seriositat. Doncs res, durant aquest mes estaré fent proves amb els sits de 15$ i 30$ 6max. Penjaré els resultats cada cap de setmana i aniré explicant com em vaig sentint. De moment ja n'he jugat més de 600 i la cosa va cap amunt, segur que no és una gran mostra, per això en vull jugar uns quants més i veure resultats més fiables.


P.D: Com mola tenir les winnings per sobre de l'EV! 

4 comentaris:

  1. Sort amb el blog nen. De moment pinta molt be.

    De seguida que pugui t'afegeixo al meu blogroll.

    A veure si ens veiem aviat!!!

    ResponElimina
  2. Pataner, jo també estic ratlladissim del cash o sigui que vigila que no et vingui a robar els peixos de la peixera cabronàs!! per cert molt xulo el bloc, ja m'he llegit totes les entrades.

    ResponElimina
  3. Hei! Graciés a tots!

    Larivor: Ja li vaig dir amb en Lechu que hem de fer un dinar que s'han de parlar moltes coses...jeje

    ResponElimina