dimecres, 18 de gener del 2012

PRIMERES SENSACIONS, SIT & GO 15-30$ 6 màx.


És curiós com només canviant la modalitat de cash a sits les estratègies i les decisions a prendre pugin ser bastant diferents. De moment les primeres sensacions amb els sits són que tinc molt per aprendre. xD

He notat força diferència entre els sits de 15$ i 30$. Els de 15$ són una gran peixera, en canvi els de 30$ hi ha molts més regs per taula i per sort, com sempre, algun tonyinot acompanyant-los. De moment tinc els dos nivells en positiu, però com que sóc nou en la modalitat (i encara faig més errors dels que m’agradaria) aquestes primeres setmanes em centraré en els de 15$ per anar agafant el ritme.

He estat mirant per la red ROIs, ITM, i coses varies. He trobat opinions molt diverses, que si una mostra de 1000 sits no és res, que com a mínim haurien de ser 5000, que si un ROI de entre 5% i 10% ja està bé, per sobre de 10% molt bé, que depèn molt de la modalitat (6 màx.,9 màx.,18 màx., 45 màx., turbo, no turbo, hyper turbo...) ,que si el ROI està per sobre de 0 (en segons quins nivells) ja pots estar content, etc etc etc,..

En resum, a fotre-li hores i veure per pròpia experiència que va sortint. També dir que intentaré jugar més tornejos, estic estudiant a quines hores i quins. De moment demà comencen les TCOOP a PS i ja tinc claríssim que jugaré forces events, a part la gran majoria tenen un buy-in molt assequible. A veure si estem de sort i punxem a algun donka! xd

Estic pensant un repte amb el tema dels sits, a la pròxima entrada espero tenir-lo ben definit.

2 comentaris:

  1. Te he enlazado a mi blog, puedes hacer lo mismo si quieres:
    http://magico1973-diariodeunmatraca.blogspot.com/
    Suerte en las mesas

    ResponElimina
  2. Enlazado quedas. ;)

    Suerte con el blog y en las mesas.

    Saludos.

    ResponElimina