dimecres, 25 de gener del 2012

TCOOP #6 i #16

TCOOP-#6: $55 NL Hold'em (6max, Shootout). Players 3994. Finished 334.

Aquest tornejos "shootout" cada dia m’agraden més. Al tenir que ser el guanyador de la taula per continuar endavant al torneig crea unes dinàmiques de taula molt divertides i s’assembla encara més a un Sit. Vaig estar de sort perquè en les dues taules que vaig jugar hi van haver forces tarats regalant fitxes. Però per desgracia vaig estar a un "flip" d’entrar a premis. Havies de guanyar en dos taules per cobrar, i vaig caure en un allin preflop amb A9o VS 55 en la segona taula en el HU final, merdaaaaaa....

TCOOP-#16: $55 NL Hold'em (Knockout), $200K Gtd. Players 12270. Finished 97. + $502

No he jugat gaires tornejos "knockout" però la veritat els trobo força divertits també, mola bastant veure que cada cop que elimines algú et salta un missatget dient aquí tens la teva recompensa en "$" jeje...

Una pena de torneig ja vaig arribar força lluny tenint en compte que erem mes de 12000 jugadors, i com sempre els premis de veritat estan a la taula final, i normalment en les 4 primers llocs. Estic mirant a veure si m'en surto per posar les mans destacades en un replayer o aplicació que trobi per la xarxa, per que sinó és un conyàs per mi i per els que us interessa veure-les en detall i bé. Bueno la mà de la eliminació va ser un flip preflop amb KQo VS 77. Eliminat dels dos tornejos que m’han anat més bé amb la mateixa mà, merda la pròxima vegada que m’hagi de jugar el torneig amb KQo m’ho pensaré dues vegades. xd 

Espero poder actualitzar aviat amb algun resultat decent a les TCOOP, sinó és així, ja ens veiem al febrer amb el repte dels Sits.

P.D: De pas felicito el meu company de batalles que ha guanyat el $109 NL Hold'em 15K Gtd. del matí, m'en alegro molt per ell, congrats Larivor! Si no punxes un donka no ets un pro dels de veritat! xD

1 comentari:

  1. Hostia en el 6 a mi em va passar el mateix. Vaig perdre Aqvs22 en el HU del segon shootout

    ResponElimina