dimarts, 22 de novembre del 2011

COM VA COMENÇAR TOT


A mitjans de 2007 vaig fer un viatge als Estats Units, allà vaig descobrir el pòquer online. Com molts jugadors, vaig fer el meu primer ingrés d’uns 20€, i al cap de poc ja s’havien esfumat! Jeje...

Encara a dia d’avui desconec les raons de perquè en aquell moment em va cridar tant l’atenció aquell joc de cartes, però el cas és que desde llavors no he deixat mai de jugar-hi. Vaig tenir la sort de que algú em pogués ensenyar una mica les bases d’aquest joc d’estratègia (gràcies Mr.LittleHead!), i gràcies això vaig començar a jugar a nivells baixos ( NL10 i sits 1$) amb 20€ més. 

El camí no ha estat gens fàcil, però avui dia s’ha convertit en el meu “modus vivendis” i sense haver de posar-hi ni un € més de la meva butxaca, que això sent català s’agraeix! Actualment jugo en límits mitjos (NL200-400) i espero progressar fins on pugui!

Espero aportar tota la meva experiència i reflexions aquí, per qui li pugui servir d’ajuda. El pòquer m’ha donat moltes coses, i el més important no han estat els diners. 

M’agradaria tornar-ho d’alguna manera aquí...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada