dijous, 24 de novembre del 2011

ELS MEUS OBJECTIUS...


                                  

Rumiant una mica sobre quina seria la dinàmica de les entrades que aniré penjant…no he arribat a cap conclusió! xd. Suposo que tot anirà sortint sobre la marxa.

El què tinc clar és que intentaré aportar entrades centrant-me en les aptituds que s’han de tenir o aprendre, més que no pas en l’estratègia purament del joc. Per aprendre estratègies ben elaborades ja existeixen les escoles de poker online.

N’hi han varies a la xarxa, jo des de aquí la única que puc recomanar amb coneixement és educapoker. La conec bastant perquè en sóc membre gairebé des de els seus inicis i puc dir amb tota seguretat que tècnicament el meu joc va millorar molt gràcies als seus continguts.

Tinc molt clar que per tenir èxit jugant a pòquer, no tot és l’estratègia que puguis desenvolupar a les taules. Crec que es necessiten moltes eines emocionals per poder fer front a tot el què succeeix en aquest joc, i és això el què crec que puc aportar com a coneixement propi. No obstant, també vull intentar plasmar el dia a dia a les taules amb objectius i reptes, i com la regulació del pòquer online evoluciona dintre del nostre país.


                             

 
                                             

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada